Kad Džoijam Bernšteinam (Joe Bernstein) bija vien 25 gadi, viņš svēra 154 kilogramus. Diētas nepalīdzēja. Tad viņš atjaunoja savā dzīvē vienkāršus paradumus, kuri visbeidzot sniedza pozitīvas izmaiņas ārējā izskatā un sajūtās. Tagad Džoijs palīdz cilvēkiem iziet šo ceļu kā personīgais treneris. Mēs piedāvājam apbruņoties ar sekojošiem noteikumiem un gūt rezultātus.

 

Lūk, kā agrāk izskatījās Džoijs. Un pie tādiem satriecošiem rezultātiem noveda šādi vienkārši ieradumi.

1. Nedzert kalorijas

Gāzēto dzērienu, sulu, saldu tēju. Tikai uz šo dzērienu rēķina var 3 mēnešu laikā zaudēt 22 kilogramus. Savādāk paši nepamanīsiet, kā dzersiet 2000 kalorijas dienā.

2. Aizmirst par gatavām biznesa pusdienām

2

Un ņemt uz darbu līdzi simpātiskas pusdienu kastītes, kas satur veselīgu ēdienu, kas pagatavots patstāvīgi.

3. Tērēt mazāk laika ceļam

3

Tā jūs ietaupīsiet ne tikai dažas stundas, bet arī nervus. Bet atbrīvojušos laiku jūs varēsiet veltīt veselīgai kulinārijai un vingrinājumiem.

4. Iemācīties garšīgi gatavot

4

Un gūt baudu no tā. Uzsākt šefpavāra gaitas palīdzēs receptes internetā, kulinārijas raidījumi un kursi patīkamā sabiedrībā.

5. Saprast īsta ēdiena vērtību

5

Izvēlēties vietējos un svaigus produktus, kas “atdzīvinās” garšas receptorus un liks ķermenim samazināties apjomā.

6. Iegādāties suni

6

Aktīvas rīta pastaigas ar četrkājaino draugu – tas ir labākais, ko jūs varat darīt, lai uzlabotu metabolismu un smadzeņu darbību. Nav obligāti iegādāties suni, galvenais ir atrast veidu, kā no rīta kustēties.

7. Vairāk pirkt organisku ēdienu

Šeit runa nav par lieliem mārketinga paziņojumiem, kā piemēram, “nesatur ĢMO” vai arī “organisks produkts”, bet gan par ieradumu izvēlēties augstākas kvalitātes ēdienu. Jā, tāda ēšana var likties dārga, bet tikko kā jūs atteiksieties no gatava ēdiena iegādāšanās, budžets atkal būs normas robežās.

8. Pievērst uzmanību gaļas kvalitātei

8

Ideāli būtu palielināt veģetāro pusdienu un vakariņu skaitu, kuru sastāvā ietilpst dārzeņi, augļi, rieksti, sēklas un pākšaugi. Ja jūs neesat gatavi atteikties no gaļas, tad pievērsiet uzmanību tās kvalitātei un izcelsmei.

9. Pārtraukt smagas attiecības

9

Pēc šķiršanās ar bijušo sievu Džoijam nācās izveidot savu dzīvi no jauna, un tā bija jauna dzīve – veselīgāka un apzinātāka. Nav obligāti tik radikāli jārīkojas. Katram ir attiecības, kuras ir pienācis laiks izbeigt.

10. Mainīties ne tikai ārēji, bet arī iekšēji

10

Lai svars neatgrieztos, ir svarīgi ne tikai veikt vingrinājumus un pareizi ēst. Lielāka nozīme ir tam visam iekšējam darba apjomam, kuru jūs veicāt notievēšanas procesa laikā, sākot ar atteikšanos no vecajiem ieradumiem un beidzot ar sevis – atjaunotā – apzināšanos.

Avots: adme.ru

Sludinājumā pamanīts, iespējams, krutākais kūlas dedzinātājs Latvijā.
Noziedznieks neveiksmīgi slēpjas no policijas zem savas gultas
"Pakistānas kebabā" pārdevējs nesaprot pilnīgi neko, ko viņam jautā latviski!
Šovakar jātur īkšķus par mūsējiem Eirovīzijas pusfinālā
Urugvajā otrdien sāka reģistrēt cilvēkus, kas vēlas legāli nopirkt marihuānu aptiekās
Uzmanību! “WhatsApp” tiek izplatīta krāpnieciska ziņa!